Inloggen

Log in om je favoriete evenementen en gekochte tickets op te slaan in je VanPlan account.

Registreren VanPlan

Nog geen account? Maak je VanPlan account aan

Account aanmaken

FAQ - veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Je mag altijd contact opnemen, maar wie weet vind je het antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen!

V: Hoe kom ik aan kaarten voor een evenement of voorstelling? 
A: Je kan via VanPlan tickets bestellen voor evenementen waarbij staat: ‘Koop deze tickets’. Vervolgens kom je in de ticketshop waar je kunt bestellen en betalen.
Er zijn ook evenementen waar we geen tickets voor verkopen. In dat geval moet je bij de organisatie van het evenement zijn. 

V: Ik heb online tickets via VanPlan gekocht, maar er is iets mis. Wat nu? 
A: Is je betaling gelukt maar kun je je tickets niet (meer) vinden in de mail? Kijk dan hier voor de mogelijkheden om je tickets opnieuw op te vragen. Heb je een andere vraag m.b.t. je tickets? Je kunt mailen naar de klantenservice of tijdens kantooruren (ma-vrij van 9.00 - 12.30 uur en van 13.00 - 17.30 uur) bellen met 0900 - 401 1000, dan word je meteen geholpen.

V: Wat zijn servicekosten? 
A: Servicekosten worden berekend over de prijs van een entreeticket voor een evenement of voorstelling voor onder anderen:

Service op locatie zoals toewijzen zaal, plaatsen en evt. garderobe.
Diensten op locatie zoals veiligheid en antifraude maatregelen.
Implementatie elektronische systemen, zoals scannen van tickets om lange wachtrijen te voorkomen en een snelle doorstroom te bevorderen.

V: Hoe en wanneer ontvang ik mijn tickets? 
A: Wanneer je tickets besteld hebt via VanPlan, ontvang je een bevestiging in je mailbox. Ook e-tickets ontvang je in je mailbox. Print deze uit en neem deze mee naar het evenement. Het kan ook zijn dat je kaarten per post toegestuurd krijgt i.p.v. e-tickets. Tickets zijn ook op de mobiel te tonen.

V: Ik heb tickets gekocht, maar wil deze graag annuleren, kan dat?
A: Gekochte tickets kunnen helaas niet geannuleerd worden. 

V: Ik heb tickets gekocht, maar wil deze graag ruilen voor een andere datum, kan dat?
A: Afhankelijk van de voorwaarden van het evenement is het mogelijk om de ticket te ruilen. Kijk hier voor de mogelijkheden voor het wijzigen van je ticket

V: Ik zou de ticketing van mijn evenement wel via VanPlan willen regelen, maar is dat niet erg duur? 
A: Aan de afhandeling van de kaartverkoop via e-tickets zijn geen kosten voor de event-organisatie verbonden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden

 

Klantenservice

Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Klik hier om je vraag te stellen

Vanplan Events op Facebook